“Πρέπει να αναβαθμιστεί η ποιότητα στον τουρισμό”

Ο ελληνικός τουρισμός -και κατ’επέκταση ο τουρισμός της Κρήτης- χρειάζεται ένα οργανωμένο στρατηγικό σχέδιο, προσανατολισμένο στην αναβάθμιση της ποιότητας, που τόσο έχει ανάγκη, ώστε να δρομολογεί και όχι να ακολουθεί τις εξελίξεις, τονίζει στη συνέντευξη, που παραχώρησε στο tornosnews.gr, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού στην Περιφέρεια Κρήτης και τουριστικός επιχειρηματίας κ.Μιχάλης Βαμιεδάκης.

Ως προς την τουριστική στρατηγική της Περιφέρειας Κρήτης, ο κ.Βαμιεδάκης αναφέρει ότι οι βασικοί στόχοι είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, η σταδιακή απεμπλοκή από το μονοδιάστατο μοντέλο «ήλιος και θάλασσα» καθώς επίσης και η άμεση διασύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό και τον πρωτογενή τομέα. Για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, εκφράζει την πεποίθηση ότι μπορούν να γίνουν σημαντικά βήματα, λέγοντας:

“Πιστεύω  πως θα μπορέσουμε να το πετύχουμε με σωστό συντονισμό των τοπικών φορέων, οι οποίοι θέλουν και πρέπει να υποστηρίξουν αυτήν την προσπάθεια, αλλά και με το Yπουργείο Tουρισμού, με το οποίο συζητάμε να εντάξει αυτήν την προσπάθεια, σε μία ευρύτερη που συγκροτείται σε πανελλήνιο επίπεδο.”

Σχετικά με την αξιοποίηση των κονδυλίων του νέου ΕΣΠΑ δηλώνει:

“Η Περιφέρεια Κρήτης κινείται σε δύο άξονες όσον αφορά τα κονδύλια του νέου ΕΣΠΑ. Αφ’ ενός στην αξιοποίηση του μέγιστου δυνατού κονδυλίου για την τουριστική προβολή, όπως  συνέβη και τα προηγούμενα δύο χρόνια, με έξυπνες δράσεις διαφήμισης, προσέγγιση νέων αγορών, παρουσία σε τουριστικές εκθέσεις, αξιοποίηση πρωτοποριακών έξυπνων μέσων προβολής και αφετέρου σε αυτήν την προγραμματική αξιοποιούμε και μια νέα παράμετρο που σχετίζεται με την καινοτομία και την έξυπνη εξειδίκευση.

Μέσα από αυτήν τη λογική, τόσο η αυτοδιοίκηση όσο και οι τουριστικοί επιχειρηματίες έχουν μεγάλα περιθώρια να αξιοποιήσουν τις ιδέες και τα σχέδιά τους για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού”.

Σε προσωπικό, επιχειρηματικό επίπεδο, ο κ.Βαμιεδάκης, μέσα στα χρόνια της κρίσης, έχει καταφέρει να αναπτύξει τις εταιρείες του, GRECO DELTANET SERVICES S.A., που φέρνει πλέον ετησίως 400.000 τουρίστες από ευρωπαϊκές χώρες στην Ελλάδα και VITA HOTELS, που έχει 5 ξενοδοχεία στην Κρήτη και Ρόδο, με σχέδια για περαιτέρω ανάπτυξη τόσο  γεωγραφικά όσο  και σε αριθμό, κυρίως με τη μίσθωση ή το management επιπλέον  ξενοδοχειακών μονάδων.

Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο, καθώς και τη συνέντευξη στο tornosnews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to top