“Ψηλά” η Ελλάδα στην αναζήτηση διακοπών στο διαδίκτυο

Στην 7η θέση της παγκόσμιας κατάταξης με τις χώρες που καταγράφουν τις περισσότερες αναζητήσεις στο διαδίκτυο για διακοπές, βρίσκεται η Ελλάδα, σύμφωνα με έκθεση της εταιρίας Bloom Consulting σχετικά με το branding των προορισμών. 

Η κατάταξη «τουρισμός» αποτελεί μια από τις συνολικά 5 που διαμορφώθηκαν από τον όγκο των αναζητήσεων στο διαδίκτυο σε 180 χώρες, αναφορικά με τον Τουρισμό, τις Εξαγωγές, τις Επενδύσεις στον τουρισμό, τα Ταλέντα και την Εθνική Ευημερία. Βάσει των κατηγοριών αυτών διαμορφώθηκε μια έκτη, η οποία αναδεικνύει τις ΗΠΑ ως τη χώρα με την ισχυρότερη παρουσία τουριστικού brand στο εξωτερικό.

Όσον αφορά την κατάταξη που περιλαμβάνει την Ελλάδα, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι από τους 4 δημοφιλέστερους προορισμούς στον κόσμο, Γαλλία, ΗΠΑ, Ισπανία και Κίνα, μόνο η Ισπανία και η Γαλλία βρίσκονται στην πρώτη πεντάδα.

Οι λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούνται στις online αναζητήσεις (Keywords) και χρησιμοποιήθηκαν για τη διαμόρφωση της συγκεκριμένης κατάταξης, σχετίζονται με την αναψυχή και την ψυχαγωγία, τις εξωτερικές δραστηριότητες και τη θρησκεία.

Η κατάταξη «Τουρισμός» έως ως εξής:

Screen Shot 2015-11-23 at 2.23.55 PM

Η γενική αξιολόγηση είναι η εξής:

Γενική | Οι ΗΠΑ έχουν το ισχυρότερο brand χώρας στον τουρισμό όπως δείχνουν οι 5 κατηγορίες.

Screen Shot 2015-11-23 at 2.21.49 PM

Εξαγωγές | Για αναζητήσεις που σχετίζονται με εξαγωγές, η Κίνα βρίσκεται στην κορυφή, και ακολουθούν οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία. Τα σχετικά keywords περιλαμβάνουν εμπορικές ονομασίες εταιριών, πολιτικές εξαγωγών και προέλευση.

Screen Shot 2015-11-23 at 2.23.19 PM

Επενδύσεις. Όπως συμβαίνει και με τις εξαγωγές, η Κίνα, οι ΗΠΑ και η Ινδία είχαν τις περισσότερες αναζητήσεις που αφορούσαν τις επενδύσεις στον τουρισμό. Τα keywords αυτής της κατηγορίας σχετίζονται με την οικονομία μιας χώρας, τα επενδυτικά κίνητρα, τις πολιτικές φορολόγησης, τις φυσικές πηγές και το γενικό επιχειρηματικό κλίμα.

Screen Shot 2015-11-23 at 2.23.37 PM

Ταλέντα | Οι ΗΠΑ, ο Καναδάς και η Αυστραλία αξιολογούνται στις περισσότερες αναζητήσεις που σχετίζονται με το ταλέντο στην εργασία, στις σπουδές και στις ευκαιρίες διαβίωσης. Σχετικά keywords περιλαμβάνουν λέξεις όπως “θέσεις εργασίας, internships, πανεπιστήμια και στέγαση”.

Screen Shot 2015-11-23 at 2.24.13 PM

Εθνική Ευημερία | Οι ΗΠΑ, η Αυστραλία και η Ιαπωνία είχαν τις περισσότερες αναζητήσεις που αφορούσαν τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, τις εθνικές επετείους, τις τέχνες και την πολιτική σταθερότητα. Σχετικά keywords ήταν τα “ονόματα ομάδων, Ολυμπιακοί, πολιτικοί ηγέτες και προσωπικότητες της ποπ κουλτούρας”.

Screen Shot 2015-11-23 at 2.24.34 PM

Πηγή: tornosnews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to top